Blörk

Jag tänker så mycket och VILL så mycket men orkar så lite.
 
Idag var jag helt färdig när mina timmar var gjorda på jobbet. I kroppen och knoppen var vara ett entonigt elektriskt buzz. Jag orkade knappt ta mig från jobbet och hem. Dregeltrött vacklade jag in genom dörren och kollapsade på sängen och sov gott o väl ett par tre (fyra) timmar. 
 
En del saker hänger över mig och suger energi. Boka läkartid, anmäla intresse för fibernät, tömma kameran på bilder ... ja kamerans minneskort måste tömmad tills på tisdag. Då far jag med svägerskan ner till Öckerö utanför Göteborg. Nån dag måste jag tömma sonens gamla rum också. Det ska bli mitt rum för vävstolen men vävstolen står hos min farbror med en påbörjad matta i. Jag ska ringa en kollegas mor om råd och hjälp angående hur jag ska flytta hela rasket så smidigt som möjligt. Om du läser detta Lotta, så hälsar din dotter "hej". Haha. Jag lovar, jag ska ringa. Snart. 
 
Nåväl, jag vill en hel massa men orken ... den har tagit semester tror jag. 
 
Imorgon jobb igen och sen familjerådgivaren. 
 
Nu tänker jag snart lägga ihop de ljusblå (öhm, melerade, grön/bärnsten) o se om imorgon är en piggare dag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: M K

Test

2016-04-17 @ 19:23:23
URL: http://grankott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0