Sjukstuga

Vaknade igår morse o insåg att det där emliga jag känt av. Fryssen o trött. Jo det var faktiskt nåt som nu brutit ut.
 
Somnade ifrån att boka test igår o det var väl tur att jag inte bokade nåt till på fm idag för gissa om huvudet sprängde imorse. 
 
Tog piller o la mig igen o sov ett antal timmar. Innan jag vaknade o kände mig okej nog att orka åka iväg o lämna ett test. Det fanns gott om tider att boka så jag valde en tid så jag skulle hinna äta frukost o så.
Jag har ju varit oförskämt förskonad från den här proceduren. 
Men men. 
 
Snart vet vi. Om det är covid eller bara en mancold. 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag brukar boka till dagen efter jag sjukanmält! Då kan jag ha fullt fokus på att vila...

2021-10-21 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0