Monday

När jag låg där i soffan o vilade mig frisk(are) så pillade jag lite med bilder också. 
 
 
Den här bilden är två bilder som är ihopslagna och ändrade i färg. Bara kul att ta ut svängarna ibland o se vad det kan bli av det. 
Jag har inget PS utan för tillfället är det bara i snapseed o det begränsar ju vad man kan o inte kan men man kan ganska mycket ändå. 
 
Min utbrända hjärna orkar inte lära sig Photoshop just nu iallafall. Jag vet vad jag vill o när jag inte klarar det på en gång eller vet att jag gjort något o sen inte kan återskapa den effekten igen så blir jag bara frustrerad. Därför håller jag mig till snapseed. 
 
I förra inlägget hade jag dessutom en twistad variant av bilden. Det finns en app som heter tiny planet.
 
Måndag hörni
 
Ny vecka - nya äventyr
 
Igår var jag med o hämtade ett piano. Tungt som *infoga valfritt kraftuttryck*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0