Reklam

Alltså bloggen är inte lättläst alls. Jag förstår det. Bloggplattformen slänger in reklam så det är mer reklam än innehåll i varje inlägg. 
 
Om ni vill veta så tycker jag att det är oerhört smaklöst att lägga reklam i ett inlägg.
Ja men visst. Om det hamnar reklam mellan varje inlägg so be it. Men 4,5,6 eller ännu fler reklamavbrott i _V_A_R_J_E_ jäkla inlägg.
 
S M A K L Ö S T 
 
Skämmes tamefan
 
På ren svenska
 
Jo jag vet att det är gratis och det är därför jag inte har nåt att säga om att det förekommer. Men det finns väl en gräns för när man skäms? Det är alltså inte jag som bestämmer hur mycket eller vad som görs reklam för. Jag tjänar inte heller en enda krona på skiten.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag håller med, men tror det bara är i mobilen, inte för att det är ok där heller. Dessutom en ruta "integritet" i kommentarsfältet så man inte ser vad man skriver.


Svar: Oavsett. Det är väl typ där de flesta nuförtiden håller hus. På mobilen.
Kalla mig M

2022-01-06 @ 12:32:00
URL: http://marresmams.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0