M som i måndag

Ledig dag efter en lång jobbhelg. Jag har mest av allt inte gjort nåt alls. Mer än läst. O vilat. Svurit över vädret som förvisso är svalare o skönt men kalla vindar från nordan så snart ett moln täcker solen. 
I lördags hade jag delad tur och på timmarna i mitten drog jag till sjön. Solade, slumrade, läste och åt godis och kakor. Badade en sväng också. För att kyla ner mig efter solandet.
Många andra hade tänkt samma tanke och parkeringen var full o Bilarna stod tappade efter grusvägen till badet också.
 
Igår när vädret vände tog jag cykeln på kvällningen. Drygt 26 km fick jag ihop. Rastlösheten i kroppen stillade sig.
Idag är jag mest bara slö.
 
Tänkte i vanlig ordning att jag skulle hinna/orka så mycket
 
Men vad gör det om hundra år? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0