Tankar

Såg ett inlägg på insta från en inspiratör och det lät så enkelt så jag tänkte "men varför inte"
 
1 2 3 - metoden
 
One big ass salad 
Two fruits
Three bottles of water
 
Lättare sagt än gjort
 
So far har jag lyckats införliva salladen 😅🙈
 
Nåja awareness är första steget till förändring
 
Hamnade i en svacka med träningen. På riktigt hamnade jag i en mindre kris när fånen dog. Kan inte se det annorlunda. 
 
Men jag ser det som att jag slickar mina sår och bidar min tid. Platåer är naturligt i all utveckling. Jag kanske behöver stampa en stund. Vara lite emlig en stund för att kunna ta steget till att utvecklas mentalt framåt mot nya mål. 
 
Ramlade över ett citat gällande karma som tilltalade mig. 
 
 How people treat you is their karma; how you react is yours.
 
Talande.
Bita ihop, inte ge igen med samma mynt. Inte bli indignerad och göra förhastade val. Andas i fyrkant och vara den bättre människan. 
 
Förra helgen blev riktigt tung med massa tid på jobbet. Imorgon fick jag lite andrum. Några timmar ledigt från mitt plustidskonto. Har väl aldrig haft 22 timmar till godo förr. Helgen inte inberäknad då den lades i tid till pengar-kassan. 
 
Sovmorgon. Tänker njuta. 4,5h jobb bara. Skönt avslut på veckan o bra början på helgen. 
Lekte lite i snapseed o knåpade ihop denna bilden. Visst är han så galet fin min galna kelpie 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0