Oh that friggin struggle

Min fån for i backen på julafton. Ja det var ju en julklapp som heter duga
 
Och gudarna ska veta att fjärilseffekten på den faceplanten som fånen gjorde verkligen sugit musten ur mig
 
Man kan inte begära att en gammal senil tant på närmare 50 än 40 ska minnas alla lösenord eller ens komma ihåg att ändra sina säkerhetsinställningar så att när man behöver återställa nåt så stämmer mailen.
 
Jag hade alltså en gammal mailadress som backup. Som inte längre existerar. Sååå allt låstes. ALLT
 
Ångesten
Frustrationen
Galenskapen
 
Energin som förbrukades
 
Andas i fyrkant. JO tjena
 
Behöver så många kanter att andas i att det blev en cirkel av det hela.
 
Ekorrhjul
 
Ångest ångest är min arvedel skaldade Pär Lagerkvist
 
Ångesten är min arvedel också
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0