Ledig

Ledig dag
 
Vaknade med värk 
 
Det är väl kanske gammeln
 
Det ska gudarna veta att man inte är särskilt odödlig längre 
 
Nä. Förmodligen är det sviterna efter helgens utsvävningar på friluftandet. Misstänker att höftböjarna sagt upp sig. Men inte var det kul att vakna och upptäcka att jag knappt kan vända mig i sängen. 
 
Höger höft är riktigt besvärlig. Jag får ta dagen till mjukgörande och lite stretch.
 
Parkering framför kaminen med kaffemuggen och en chokladbit. Och så fortsätter jag nog läsandet i en av böckerna jag fick förra veckan. Gammal lokalhistoria är sånt som jag kan finna nöje i att läsa om. Jag gillar att veta saker. Veta lite om mycket. Sen att mitt minne är som ett jäkla såll o mer än hälften försvinner ut i ingenting må så vara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0