Torsdagstankar

Hade minst 3 stycken av de här surrande i hallen igårkväll
 
Odjur
 
Ja efter att ha blivit helt oprovocerat stucken av en som förvisso vaktade sitt bo som jag råkade gå förbi utan att veta om dess existens så är jag supermisstänksam mot alla dessa individer för tillfället.
 
Det gör fortfarande ont på stickstället om jag till exempel spolar handen i kallt vatten. O ja jag orkar inte spola fram varmvattnet innan jag börjar tvätta händerna o så. Vattnet blir varmt medan jag tvättar 😅
 
Igår premiärpaddlade jag. Tillsammans med fjant. Det gick förvånansvärt bra.
 
 Men han påvisade behovet av en flytväst omgående genom att plurra. Inte bara en gång utan två gånger 😂
 
Jo hundar kan simma. Det kan jag med. Men flytväst är ändå bra skit.
 
Jag hann aldrig köpa en i samband med att jag köpte min väst o själva supen. Det var så sent på dagen att de hann stänga. Jo jag är sån, så jag glider in i sista minuten för att köpa saker. Iallafall när jag velar fram och tillbaka på om jag verkligen behöver och inte bara villhöver väldigt mycket. Då får ödet bestämma. Finns saken kvar precis innan stängning så var det menat. 😂😁
 
Typ så
 
Jag vet. Jag är inte riktigt riktig. Nånstans. Men det går ändå. Får gå.
I tisdags skrek kroppen efter hård belastning så jag lyfte skrot. Bilden är från när jag värmde upp o larvade mig
 
Idag har jag en grym träningsvärk. Det brukar vara jäkligast dag 2 efter ett pass. Jo tack. Det känner jag.
Jag mår alltid så bra efteråt. Så varför jag låtit det rinna ut i sanden lite är egentligen obegripligt.
 
Idag har jag ledig dag. Tog en rejäl sovmorgon och får betala priset med huvudvärk.
 
Kaffe
Kaffe
Och ännu mer kaffe
 
Så går nog den här dagen också
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0