Söndag

Sunday
Snowy sunday
 
Japps det ramlar ner nå vitt skit idag igen. Inte massor. Än så länge bara några korn. Men det räcker.
 
Iskalla vindar
 
Det var lite sol imorse iallafall. Men så kallt att kaffe på trappen inte var att tänka. Alls.
 
Söndagslunchen blev plättar
 
Mums
Det fanns det fler som tänkte.
 
Nä jag åt inte lunchen ute heller. Bara dokumenterade den 😅 o sen gick jag in
 
Muttrade över att jag hade köpt gröna druvor. De syntes inte lika bra som röda hade gjort.
 
Perfekta ursäkten till att få göra fruktsallad - plättar
 
Lekte igårkväll i snapseed med en rätt medioker bild på månen som jag tog förut.  Min kamera som jag kan ringa med har ju så att man ska kunna fota månen bra. Nåja. Det är ju AI som gör det. Gissar att den har hur månen ska se ut och förstärker. Men men.
 
Iallafall
 
Jag tog en bild på fjant som jag tyckte kunde passa o lyckades lägga ihop de två bilderna rätt okej va?
 
Hade velat ha en huvudbild där det ser ut som han ylar. Men jag har inte lärt han några såna tricks o jag har ju ytterst sällan en assistent med som kan få honom att titta uppåt med rätt bakgrund också.
 
Jag försöker uppdatera min bildblogg med ojämna mellanrum. Där ligger de två bilder jag lagt ihop. Om nån är intresserad. Länken till den bloggen finns i bloggens länklista. Kilroywashere.blogg.se
 
Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska rasta cykeln. Eller åka till nån av städerna i närheten och rasta fjant (och kamera) eller bara vila middag i soffan resten av dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0