M-bop

Jag skulle ju åka förbi affären på väg hem från jobbet.
 
Helt slut på mjukt bröd här hemma. Eller inte helt slut. Jag hade två friscobröd som blev över när jag käkade fiskburgare häromdagen.
 
De funkade som rostmacka med smör ost och marmelad 😅
 
Iallafall så valde jag fel väg hem. Eller, jag valde den vanliga vägen hem. O då passerar jag inte affären 😅🙈
 
Betyder det att jag ska
1. baka själv? 
2. åka och handla i stan o gå en promenad på samma gång? 
3. nöja mig med knäckebröd tills imorgon?
 
Det blev ju fint väder på kvällskvisten. Skulle kunna passa med en promenad med el doggo på nån promenadslinga i stan. Så får fjanten läsa lite tidning också på samma gång. Och jag kanske kan fota nåt 😅
 
Tål att tänkas på. Men inte för länge.
 
Eller så tar jag fram krattan och börjar vårstäda gräsmattan o låter det bli knäckemacka till kvällsfikat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0