The weeknd

Långledig helg
 
Vaknade med huvudvärk 
Lite off sådär 
 
Lyckats blanda smått o gott i helgen. Fredagen ledig. Men blev inte många knop. Förutom en tårta o kakor bakade. Skulle hitta hemmet också men orkade inte. Sonalyckan fick hälsa på ändå. I kaos på lördagen. Hey. Det blev ändå bara ett kort besök då han skulle fira hos pappa med besök från farmor o fastrar. 
Först en skogspromenad. 
Sen drog jag på fotoäventyr till Ängsö.
 
 
Får väl va glad att det bara blev dit och inte gamla stan. Då multiremmen gav upp på kompisens bil. 
Söndagen blev både slöande och tränande. Jag fick ett infall att sparka skiten ur latmasken mot kvällningen. 
 
Idag vaknade jag med huvudvärk som sagt. 
Känner mig blah
 
Och ännu mer blah av olika anledningar. 
 
Som grädde på moset fick jag besök av fröken röd också. När ska den skiten sluta plåga mig? Glad ändå att jag har blodstillande tabletter numera. 
 
A bloody waste of fucking time brukade jag säga. 
 
Nåja. Som singel blir det sällan läge för sånt ändå så. 
 
Men ah. Kaos i mig mellan varven, kaos omkring mig. Så tillfällena som skulle kunna bli lyckas jag slarva bort ändå typ. 
 
O så höst på det. Blah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0