Oddities

 
Jag är inte som alla andra kanske. 
 
Vem annars skulle fota döda platta djur? 
 
Ormen var väl färskast av dem men likväl död. 
 
Lite sån kväll ikväll. 
 
Jag är trött, slapp och likgiltig. 
 
Nä nu ljög jag. Bara lite. 
 
Tankarna snurrar iväg ibland. När bitterf*ttan visar sitt fula tryne.
 
Kanske inte borde skriva detta men min blogg, mina tankar. Oavsett hur fula, elaka, bittra de är. 
 
När jag blir lite less.
 
På allt.
 
På pussmileys som inte borde skickas men ändå skickas. Där alkoholen går in går vettet ut. Eller vad jag ska kalla det. Dög jag inte då o fick jag aldrig hjärtan o virtuella pussar då så varför nu? Varför slösa dem på en människa som inte är människan i ditt liv? 
 
Fick frågan förut om jag ens försökt gå vidare. Jag undrar vem som ... Well, never mind. 
 
Jag svarade iaf att mitt största problem är att det är fel killar som skriver. Bara de där som redan är upptagna. 
 
För en vecka sen fick jag besök. Nån som ville vara social. Frågade varför det ska umgås nu. När det inte dög då. När jag ville få göra saker ihop men behövde boka tid flera dagar innan typ för det var alltid annat som var viktigare. Andra som var viktigare. Och då behövdes ingen tidsbokning minsann. 
 
För nånstans, till syvende och sist, vill man så blir det av. Annars finns det alltid, ALLTID, en ursäkt. 
 
Bara lite less som sagt var. Lite less och trött. O jag känner mig lite som på bilderna. 
 
Fixa matlådan till imorrn kanske. Så jag orkar med min dag på jobbet då med. Även om det inte blir finmat som idag med rostbiff, stekt potatis beasås, picklad rödlök och avokado. 
 
Såg en sak på insta. Var förvisso reklam men ändå. Fem saker som visade om man va intelligent. 
1 vara rolig
2 ha stökig omgivning
3 prata högt för sig själv
4 svära mycket
5 vara kattmänniska
 
Check på den listan. Full pott. 
 
Vilket leder mig till den här bilden. 
Nä matlåda var det. 
 
Sorry för ett rörigt inlägg som svänger hej vilt. Behövde bara få spotta ur mig lite bitterhet. Innan den färgade av sig på mig. 
 
Igår tränade jag och solade o latade mig. Idag jobbade jag och sov i soffan hela kvällen. Imorrn? Den dagen, den sorgen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0