2020

Året där allting är upp och ner. 
 
I stort som smått. 
 
Min dotter kom inte hem för mors dag. Vi får se när vi kan ses igen. Jag är iallafall glad att jag hann åka till storstan o umgås en dag innan allt det här. 
 
Sonen kom över. I sällskap med sin far. 
 
Han sträckte över något. Och överst hade han lagt en multiscarf som han fått som gåva när han beställt andra varor. Han frågade mig om det var något jag ville ha. O en buff är alltid användbar. 
 
Men sen under låg en platt kartong och när jag lyfte på scarfen såg jag vad det var. 
 
Åh, jag blev så rörd. Och glad. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Åhhhh så fint! Men morsdagspresent?
Verkar som om fler och fler ger presenter dessa dagar, när blev mors dag handlarnas dag?

Svar: Jag var inte beredd på att få nåt så fint. En chokladask möjligen
Kalla mig M

2020-06-08 @ 10:55:36
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

En chokladask eller att bli hembjuden på middag känns mer som mors dag.
Det var en väldigt fin present du fick i alla fall :)

Svar: Ja det var det och jag gläds åt den varje dag
Kalla mig M

2020-07-12 @ 10:57:35
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0