Tisdag

När man har nån långsamt utvecklande förkylning i kroppen som vägrar bryta ut men ändå är där tillräckligt för att sätta käppar i hjulet. 
 
Huvudvärk idag igen. Fast idag kanske det berodde på att jag sov för länge. Men nästan hela dagen igår var den närvarande. 
 
Ont i halsen. Vaknade ett par vändor av hostattacker som inte ville ge sig.
 
Yllesockor och yllekofta på. Kvällsjobb på agendan så jag kan förbereda mig mentalt i soffan. 
 
Nu börjar ox-veckorna. Fast helt ärligt så jag märker ändå inte av om det är extra lediga dagar. Jobbar ju ändå jämt känns det som. Faktum är att den här veckan känns som en av de chillare. 3 arbetspass. Alla kortkvällar. Så vad sägs om 15 h arbetsvecka 😁😁😁
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0