new years resolution

Nyårslöften. Jag brukar inte ge några sådana. 
 
Det känns lite sådär att avlägga klichéartade löften bara för att man ska liksom. 
 
Men ska jag lova mig själv något så är det väl kanske att lyssna på mig själv. Ta hand om mig själv. Sluta slå på mig själv för att jag är så duktig på att vara självkritisk in absurdum. 
 
Sätta mig själv i centrum kanske? Bara äta massa gott är ingen jättebra idé men bilden här ovanför är en sammanställning på några av förra årets gofikamoments. Med mig själv i mitten i form av en kaffeselfie.
 
Nästa bild är kanske bättre. Det är en sammanställning av mina träningsmoments
 
Göra mer saker som ger mig positiv energi. Umgås med människor som gör mig glad. 
 
Fota är en sån sak och jag har idag uppdaterat bildbloggen med ett antal inlägg och bilder i allsköns blandning från senaste månaderna. 
 

Kommentarer
Postat av: Anne

Skulle gärna vilja dansa fram i det vackra månskenet😊😊.

2020-01-04 @ 20:37:10
Postat av: Marianne

Inga nyårslöften här, jag lovar mej själv att ta hand om mej varje dag, och jag tycker jag lyckas ganska bra de flesta dagarna.

Svar: Men ja lite så helt enkelt
Kalla mig M

2020-01-05 @ 08:20:19
URL: http://https://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0