Måndag

Sovmorgon deluxe
 
Somnade om kan man säga. Vaknade seeent. Med huvudvärken från hell. Kaffebrist kanske. Eller översovning.
 
Träningsvärk också. Drog ut på en promenad igår. Och mitt i skogen på en torr del av stigen pausade jag och gjorde 55 efitsitups, 55 armhävningar och 55 squats. Först 10 av var. Sen 9 osv ända ner till 1 av var. 
Har ju inte tränat sen före jul. Ja inte så värst hårt iaf. Har haft (och har) nån jäkla förkylning som bara är o inte blir nåt med. Men igår kände jag att nä, jag vill träna. O då var hon sjuk som skulle haft cirkelpasset. Hon la ut på fb tips på hemmaträningspass. O jag tänkte att då var det väl inte meningen att jag skulle träna så hårt. Så jag körde det som gav minst pulspåslag.
 
Ledig idag. Blivit så bortskämd med ledighet nu. Men imorrn är det slut på latmansdagarna för den här gången.
 
Ärligt (hrmm nåja 🙈) snodd från insta.
 
Jag tänker fördriva närmaste timmen med mitt kaffe. Sen ska jag färdigställa min träningshörna i vardagsrummet. Flytta fram min fåtölj närmare kaminen för att kunna njuta av värmen och bakom ska jag ha mina träningsgrejer. Kan hända bildbevis kommer sen. Eller inte. Beror sig på. 😜 Ork och lust. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0