T som i tisdag

Ledig dag. Den enda denna veckan. Med 4 arbetade pass på raken innan och 5 pass på raken efter.
 
Vaknade med sprängande huvudvärk. Mådde rent utav illa. Tvingade i mig några munnar kaffe och en yoghurt samt piller innan jag la mig och tvärt somnade om. 
 
Jahopp det var den dan. Kanske vackert väder? Vad vet jag. Såg inget utav dagen. Om 15 min går solen ner för denna dag. 
 
Fortfarande huvudvärk dessutom. Men har ätit mat. Tänker fylla på med ett par munnar kaffe. Sen kanske kollapsa en stund till. Vem vet.
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Trist att använda sin lediga dag med att vara sjuk. Hoppas du mår bättre nu

Svar: Jag gissar att morgondagen blir samma visa igen då jag jobbat arslet av mig i helgen
Kalla mig M

2020-02-08 @ 20:01:58
URL: http://marresmams.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0