Mååååndag

Jobbhelgen är över. 
 
En dag ledigt o jag bestämde mig för att inte ställa något larm. Alltså gick jag inte upp förrän 9:30. Galet sent. 🙈
 
Vad jag ska fylla dagen med. Finns massor att göra. Men orkar inte tänka på det. Jag kanske trampar iväg på en cykeltur. Om jag får tummen ur. 
 
Frukosten har knappt landat i magen än. 
 
En påtår på det kanske 
Ett urval av bilder från denna jobbhelg. SOOC
 
Men kaffe var det. Sen kanske jag tar tag i nåt av allt som står på kö o väntar. Kanske var ordet. Såg några bra talesätt om att inte skjuta upp till morgondagen vad man kan skjuta upp till i övermorgon. Typ. 
 
Nackdelen med att sova lite längre är huvudvärken som kommer som ett brev på posten.
 
Deppar för nu är hösten obevekligt här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0