Tisdag

Tröttmössa deluxe idag
 
Tacksam över det lilla. En annan rutt än den vanliga. 
 
Även om det betydde att jag hade fullt sjå att hålla reda  på vad jag egentligen skulle göra.
 
Fick en lucka så jag kunde va lite extra social. Det uppskattades. Både från mig och mottagarna av hemtjänst. 
 
Hann leka lite också. Med en vattenpöl. Och kameran. 
 
Jag är lite hopplös på det där. Att se motiv att fånga precis överallt. Eller potentiella motiv. Inte alltid det blir lika bra som jag sett framför mig i tanken. 
 
Men den här bilden gillar jag. 
 
Gillar teglets röda färg som lyser upp. 
 
Minuset är att jag kapade trädtoppen. Retsam sak som jag såg sen. 
 
 
Kortdag på jobbet men tråkiga måste-ärenden efteråt.
 
Det var minusgrader i morse,. Tror ni att jag hade koll på det? Nepps. 
 
Antar att jag kraftigt decimerat mitt krukväxtbestånd nudå. De stod kvar ute de flesta. På grönbete och solsemester. 
 
Nåja, då får jag en anledning att uppgradera blomsterarsenalen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0