Tisdag

Ledig dag. 
 
Vad är bättre än att starta den med ett besök hos det aaabsolut "roligaste" (not) stället. 
8:00 var jag på plats 
En timme senare var jag 1700 :- lite drygt fattigare.
 
Hem för att vila var planen. 
 
Hann inte vila så mycket innan jag fick ändra mina planer. 
 
Har inte fått nån förklaring från vederbörande. Men det innefattade ett par missar. Vill gärna ha en godtagbar förklaring. Tills dess får det hänga lite i luften bloggmässigt. 
 
Träningsvärken from hell idag. Kan knappt kliva ur bilen. 
 
Åkte o firade sonalyckan lite på hans födelsedag. 
 
Eller ah. Faderskapet till sonen hade föreslagit att vi skulle åka och äta nånstans ihop med sonen. 
 
Jaaa vem klev ur bilen på avtalad mötesplats iklädd sina skitiga jobbarkläder? Suck. Han hade tänkt byta om. Men så blev det inte så. Nähä, vart är kläderna då frågade jag. I skåpet, på jobbet. 
 
Hmmm hur tänkte du nu frågade jag när vi satt i bilen på väg till sonen. Donken eller? Nån annanstans lär du inte bli insläppt. 
 
Jag hade väl kanske tänkt mig någon restaurang med duk på bordet och blommor eller ljuslykta som dekorering. 
 
Det blev en pizzeria som sonen valde. Straffet för att han såg ut som en lodare blev att vi gick ner på stan. Moahaha. 
 
Sen på vägen hem till sonen igen lyckades jag styra om färden lite för en fotosession. Vid hamnen hamnade vi. Det var inte planerat.
 
 
 
Sved i mammahjärtat när vi skulle åka hem sen. 

Kommentarer
Postat av: Anne

Vilket vackert foto över hamnen.

Svar: Tack
Kalla mig M

2019-09-25 @ 22:30:58
Postat av: Marianne

Kanske lite nonchalant?
Fint foto på hamnen

2019-09-27 @ 21:44:09
URL: http://https://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0