T som i ...

T R Ä N I N G S V Ä R K
 
Yep
 
Idag är det ömt. Främst baksidan av benen och rumpan. Det kommer definitivt från cirkelträningen i söndags. Var en hel del benmördarövningar där. Massa utfallssteg och gummibandsövningar.
 
Jag hoppas att jag kommer känna av gårdagens träning med kettlebell lite senare. Sjuk jag är va 😁😁
 
Jag gillar verkligen träning med vikter även om jag är lite svag än jämfört med många av de andra. Fast till mitt försvar har de gått så mycket längre och betydligt fler pass i veckan. Jag jobbar mig dit sakta men säkert. Och man ska bara jämföra sig med sig själv. Jag har det mer som ett mål. Att kunna stå där med samma tyngd så småningom.
 
Ikväll väntar ett kvällspass på jobbet. Så träningen får bestå av att komma i och ur bilen. Haha det kan va prövande nog idag känner jag 😁👍😅
 
Imorrn får jag avstå träning också. Tyvärr tråkigare saker inplanerat direkt efter jobbet 😴😑
 
Tänkte lufta cykeln en snabbis innan jobb. Kolla in om det kommit några tranbär där det blommade som tokigt förut.
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Träningsvärk är skön värk, tyvärr tränar jag inte så hårt för tillfället, men nog känns det på vissa ställen ibland.

2019-09-06 @ 16:31:32
URL: http://https://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0