Söndag

Återigen, det är ingen höjdare att jobba kväll och sen dag. 
 
Vaknade med huvudvärken lurades fortfarande. Ville verkligen inte höra larmet imorse. Snoozade alldeles för länge. Blev lite bråttom till jobbet sen 😁
 
Dagen fortsatte stressigt. Vi var bara 5 personal. Alltså hade jag i princip hela Färnbo själv. Fick bara hjälp med 2 besök. Så jag for som en skottspole fram o tillbaka.
 
Sista besöket före rasten skulle va en enkel läggning för vila. Ja o så hade en stomi släppt. Så det blev lite mer jobb på det då. Lagom tills jag kom in för lunch så kom ett larm. Av fem personer så blev det jag som fick åka ihop med en kollega. Där försvann resten av min rast. Men nåja, jag tog mig tid att äta efteråt iaf. För larmet var ett falsklarm tack o lov. 
 
Sen drog åskan och ovädret in. Blev mörkt som vore det kväll. O blixtar och dunder. Rakt över tror jag det gick ett tag. 
 
Hann vila en liten stund iaf på em. Och ladda om för träning. 
 
Drog på cirkelträning och svettades kopiösa mängder. Kände svetten droppa nerför ryggen efter 5 minuter. 
 
Det var välbehövligt iaf. Att få träna bort lite spänningar i kroppen. 
 
Imorrn är planen på't igen. Men EFIT i samma sal. 
 
Kommer sova gott inatt tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0