Söndag

Träningsvärken från h. Sen i fredags. Idag fick bli en dag utan något inplanerat.
 
Sen frukost. Ja brunch är väl mer termen när man käkar frullen vid 11.
Sen blev det faktiskt en stunds slummer. 
 
Jag hade tänkt komma ut på en cykelrunda men orkade inte innan jag hade fått sova lite till. 
 
Men mot kvällningen kom jag ändå iväg. 
 
Först matade jag farsans katt som jag är kattvakt åt just nu. Sen drog jag iväg.
Mellanlandade hos en kompis och fick en kopp kaffe och nybakade kakor.
 
Storsjön runt.
Jag stannade vid tandvärkstallen för ett foto.
 
Nöjd med tiden även om jag inte trampade för något personbästa. Snarare för att försöka hålla så jämnt tempo som möjligt.
 
Grannarna hade ställt ut en kärra med egenproducerade varor men eftersom jag precis påbörjat min runda och dessutom inte hade någon väska så blev det bara ett foto.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0