Saturday

Oookej
 
Såå jag var o tränade igår
 
Gjorde burpees. Mååånga burpees. 
 
Så många att jag inte orkade göra alla på rätt sätt utan behövde ta emot med knäna. 
 
Gissa vem som har fantastiskt färgstarka knän idag. 
 
Japps
 
Det här är värst. Lite svullet faktiskt också. Och ömt. 
 
Tur att säsongen för bara ben är typ över. Och att jag inte ska åka utomlands eller bada offentligt inom den närmsta tiden. 
 
Sonalyckan var hem. Han hade sin far med sig. Som la sig på soffan och somnade. Hmmm. Hallå, du har väl en egen soffa hemma. Eller får du inte sova därhemma?
 
Sonen har nyss kommit hem från Turkiet där han varit och hälsat på hos sin flickvän.
 
Han hade med sig presenter till mig som han köpt där nere. 
Två fina muggar och en uggla som någon på en marknad hade tillverkat.
O så tänkte han på mig o plockade hem några snäckor från stranden de var till. 
 
Kom att tänka på en sak bara. Jag undrar om glaseringen är livsmedelsgodkänd. Svårt att veta. Väldigt vackra muggar iaf men vill inte bli blyförgiftad på kuppen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0