Måndag

Tröttheten fortsätter bre ut sig. Sov som klubbad inatt. 
 
Tog tid att vakna till. 
 
Typ så. 
 
Drog ut på en cykeltur. Kompenserade för gårdagen. 27 km med lite backar och offroad också. 
 
Sen drog jag på ett pass EFIT på Valla. 
 
Med facit i hand då det blev ett tufft pass så borde jag inte cyklat så långt. 
 
20 min crossfitness där man skulle köra i team och i synk. 10 burpees, utfallssteg med 5 kg viktplatta över huvudet, magövning 10 dra knäna mot magen, 20 golv till över huvud med 5 kg viktskiva, utfallssteg med skivan tillbaka till början där man avslutade med 10 benböj med 10 kg kettlebell o så om igen. Vila 5 min o sen 15 min utan att synka med partner samma sak igen.
 
Kan säga att min energi var heeelt slut sen. Spagettiben.
 
En bild från min cykeltur idag. Storljusen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0