M som i måndag och mörker

Ett pass EFIT ikväll. Gick förvånansvärt bra med tanke på träningsvärken. 
 
Svettades som en tok så jag såg ut i håret som om jag stått i ösregn. Ja i ryggslutet var mina kläder rätt fuktiga också. Då när passet var slut och jag skulle gå ett varv på Ica. Bjuder på det. Haha
 
Det var extrapris på blodpudding och då jag gillar det så blev det tre förpackningar så som erbjudandet sa. Va länge sen jag åt det nu. Men ikväll har jag lagt i ordning 2 matlådor med lättstekt blodpudding och bacon till.
 
Stannade och fotade på min väg hem. Men snart kommer det inte gå så bra. Då får jag stanna och fota på min väg till träningen istället. 
 
Mörkret. 
 
Hatar när mörkret återtar kvällarna. Ja morgnarna också för den delen. 
 
Ja, jag har fnulat lite i snapseed. 
Originalet ser ut såhär:
 
Nu väntar duschen och sen sängen. Är galet trött. 
 
Imorrn är det jobbdag igen. Det va välbehövligt med 4 dagar ledigt på raken. Kan säga att både igår och idag har jag vilat middag. Eller ah, vilat efter lunchen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag gillar inte heller när mörkret tar över....

2019-09-10 @ 21:25:07
URL: http://https://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0