M som i måndag

I fredags meddelade jag samordnaren att jodå, jag kommer o jobbar på måndag. 
 
I morse kändes det inte alls lika självklart. Såå trött. 
 
Men som så många gånger förr så brukar det bli bra bara man får komma igång.
 
Två duschar inplanerade på mig. 
 
Slängde kläderna i tvättmaskinen på första stället och hängde dem på lunchen.
 
Hrmmm, jag tabbade mig lite. 
Gick ju bra sist 😂😂
 
På andra stället jag skulle duscha någon så var det galet varmt istället. 
Skojar inte. Lagade mat där ett par timmar innan. Fatta den värmen. Phjue.
 
På fm kändes det nästan som om jag skulle kunna åka o träna. Fick ont i halsen på em. Jahopps, då skiter vi väl i träningen då. 
 
Hade tänkt sno ihop en äppelpaj efter jobbet men jag blev för trött. 
 
Lekte loss i snapseed ikväll igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0