Fredag

Frrrreeeeedaaaag
 
Smaka på ordet.
 
Sovmorgon och solsken när jag väl klev upp. Kaffe och frukost i trädgården 😊
 
Har inte gjort något speciellt egentligen med dagen men på något vis går dagen ändå. 
Haha sorry för min dåliga fredagshumor. 
Jag vill åka o träna ikväll. 
 
Vad stoppar mig tänker du. 
 
Jag antar ... Inte mycket.
 
Det ska väl vara fredagsfys före fredagsmys eller? 
 
En bild från igår. Kelpien ville inte vara med på bild.
 
Vill bara visa mitt nya armband till aktivitetsklockan. 
 
Så syns det inte lika tydligt att det är just en aktivitetsklocka. Eller nåt sånt 😂🙈
 
Jag gillade färgen och materialet bara. Och lösningen med magnetlås. 

Kommentarer
Postat av: Emm

Den ser så otroligt lyxig ut 😊

Svar: Jag har kikat länge på modellen av armband innan jag fick tummen ur och beställde. På wish.
Kalla mig M

2019-09-06 @ 17:19:22
URL: http://www.emelisanskrypin.blogspot.com
Postat av: FSHD Daniel

Glatt och härligt inlägg. Go humor! ;)

2019-09-06 @ 17:34:42
URL: http://fshddaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0