Årets första höstmåndag

Veckan började bra - sooovmorgon
 
Om jag sen faktiskt fick sova en hel natt så vore det ju ännu bättre. 
Samma visa varje natt. Vaknar sisådär en gång i timmen. Vaknade strax efter midnatt och var fullt övertygad om att klockan var 4. Det kändes så. 
 
Vet inte om det bara är varmt ändå eller om det är min kropp som har fel på termostaten men varje gång jag vaknar måste jag endera vända på täcket eller helt byta täcke. För jag tycker att det är för varmt. Jag svettas inte. Känner mig bara för varm. Och jag har svårt att sova utan nånting över mig. Då drar det. 😂
 
Ledig dag. Solen skiner. Jag har träningsvärk sen igår. Det var sjukt många benövningar igår. 
Nyfiken på vad kvällens pass kommer innehålla. 
 
Liiite sugen på att köra dubbla pass men det beror sig lite på vem som håller i corepasset. Det kommer hända nån måndag iaf. Det har jag bestämt. 
 
Undrar om jag ska ta fjant o gå ut i skogen. Se om jag finner nån svamp. September - hösten officiellt här? 
 
Goförmiddag och over and out. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0