Ähum

Hrmmm
Jo asså ...
 
Det kan ju hända, att jag kanske tog cykeln på en sväng iallafall 😂🙈
 
Men jag lovar, jag tog det lugnt och försiktigt. Eller nåja. Lugnt iaf. 
 
Vet inte om man kan kalla det jätteförsiktigt o cykla nära en brant på en smal stenbelagd stig.
Syns kanske dåligt men strax till vänster om cykeln stupar det ganska brant nerför. 
 
Ner kommer man alltid. Men jag föredrar mer lugna nerfärder. 
 
Utsikten var breathtaking. Ja inte för att jag hade cyklat så hårt alltså. Utan för att man såg mil efter mil.
 
Satt där en stund och filosoferade. 
 Sen trampade jag vidare och ner på andra sidan.
 
När jag kom hem åkte ylletröjan på för jag blev lite fryssen.
 
Imorrn ska jag försöka jobba. Hoppas jag mår okej då. Annars får jag väl knapra ipren. 
 
Har inte kollat min runda än. Vet inte om jag borde kolla heller. Förmodligen samma runda jag typ alltid har. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0