Saturday

Efter en veckas träningsuppehåll (nåja nästan en vecka) pga ryggont så kom jag iväg igår på ett äntligen fredag pass.
 
Ryggen höll sig i schack. Kände inte av det onda som plågat mig sen i lördags eller nåt. 
 
Va ett helt perfekt pass med både styrka och lite flås. Halvburpees mot bräda var väl det jag minst uppskattade. Men Halvburpees är ändå helt okej jämfört med vanliga burpees. Och jag har insett att jag nog ska göra bakvända såna. Dvs ryggburpees.
 
Det började som träningsvärk i ryggslutet men då jag försökte träna bort det på söndagens cirkelpass så blev det istället kramp o värre. Min lediga måndag tillbringades i vågrätt läge med vetekudde. Jo jag tog en cykeltur för att ändå få igång blodcirkulationen. Cykling belastade inte ryggen mer än nödvändigt. Samtidigt som det faktiskt stretchade lite i filéerna så att säga.
 
Jobbat 3 kvällar på raken den här veckan. 
 
Bilåka med ryggvärk är en så där lagom kul kombo men bildbeviset på medusinen 😁 för torsdagskvällen visar ju att det helt uppenbart funkade.
 
Eller så var det att jag kunde ta några bilder under min runda. Sitta på huk o fota i en vattenpöl stretchar nog ut allt som behövde stretchas på plats igen 😁🙈😎
 
Den sista med månen tog jag efter jobbet. Svängde in o stannade för jag ville se om vattenpölen o ljuset kunde göra magi. 
 
Gillar hur månen syns rätt i vattenpölen utan överdrivet sken som blurrar o flyter ut. 
 
Tog en bild som var läcker i original men riktigt rolig att go bananas på i snapseed.
 
Onsdagens kvällsrunda resulterade också i en bild. 
 
Tagen bara genom sidorutan på arbetsbilen. 30 sekunders stopp o sen rulla vidare. Hade inte alls tiden att fota den kvällen egentligen då det va körigt som tusan. Men micropaus med att få koppla loss sinnet kan vara lika uppfriskande som en powernap. Och det var en helt okej nivå på stress ändå den kvällen. Såna arbetspass ger mig lite boost att jag får bekräftelse på att jag är bra på vad jag gör. 
 
Den byggnaden har jag fotat förr i annat ljus o gått bananas på i snapseed. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0