Missinassen

Somnade på soffan. 
 
Så ovanligt. Eller inte. 
 
Hade tänkt träna igår. Det var inställt när jag kom dit. Åkte direkt till min bror och fick tårta då han fyllde år. 
 
Idag ledig dag. Hade tänkt cykla. Blev inte av. Det blev en latmansdag helt enkelt. Det måste få va såna dar ibland också. 
 
Det kan hända att jag gjort en totalt jättespontan sak som är så totalt olikt mig men ändå inte.  
 
Sån där sak som jag alltid velat göra men nu när det är på G så är jag toknervös med ångest och ifrågasätter mitt sunda förnuft. Men ändå ska det bli kul och ett äventyr. Och ett minne för livet. 
 
 
Imorgon kvällsjobb. Samma gamla vanliga runda som alltid. 
 
Nu sova på riktigt. Alla djur är nattade. Bara jag kvar liksom. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0