..

Igår var jag med en mottagare av hemtjänst på ledsagning till lasarettet. 
 
När vi var klara med vårt ärende och satt o väntade på taxin hem igen kom plötsligt en udda kvintett gåendes.
 
Ja fyra kriminalvårdare som flankerade en rejält bojad fånge. 
 
När de hade passerat tittade vi på varann, jag och mottagaren av hemtjänst. Hen gjorde en min som för att tyst kommunicera såg du det där. O jag svarade:du behöver iallafall bara en ledsagare.
 
Idag hade jag ännu en dubbelgångare med mig som skulle lära sig intraphone. Vårat dokumenterings- och planeringsverktyg i mobilen. Trött i skallen efter gårdagen men jag tror jag kunde lära ut lite iaf.
 
Sen apt. Viktigast av allt är väl fikat? Vi fick iallafall tårta som belöning för att vi fått så bra resultat på brukarenkäten. Iår igen..
 
Nu blir det snart kväller. Är så galet trött. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0