No stress

Asså det där med ork, lust, inspiration till att blogga ...
 
Jag vet inte riktigt vad som hände. 
 
Nåja, jag är hemma igen från min lite plötsligt uppkomna semester till Kap Verde.
 
Det bara råkade bli en resa bokad lite sådär i sista minuten 😁🙈
 
16 dagar innan avresa bokade vi. 
 
Jag och en arbetskamrat. 
 
Ospecificerat så vi hade ingen som helst aning om vad vi gav oss in på. 
 
Men vi fick vad vi bäst behövde - sol och bad, iaf. 
 
Och för under 3 papp hade jag nästan kunnat sova under en båt på stranden.
 
Välbehövligt. Jag kopplade av, kopplade ner (går inte att surfa mobilt eller ringa för det är svindyrt pga utanför EU) och slog på chill-mode under en vecka. No stress är den lokala inställning 😀
 
Sandstränderna sträckte sig kilometer efter kilometer och hyfsat folktomt. Sisådär 25-26 grader i vattnet (Atlanten) och 27-28 i luften. Helt perfa 😍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0