Sunday

Idag tog jag ut ponnyn på en runda. Först hade jag tänkt tömköra. Men jag ändrade mig och vips hade jag sadlat istället. Första ridturen för iår är alltså avklarad. Vi skulle bara skritta. Men han var inte sen att svara när jag råkade driva bara liiite lite. Men igångsättning betyder skritta.
 
Nåja sista biten upp för min infart tog vi några galoppsprång och endorfinerna exploderade i min kropp. Finns verkligen ingen härligare känsla än att galoppera. 
 
Jag gissar att vi kommer ha träningsvärk båda två imorgon. 
 
Så den här helgen har varit en ganska bra helg. Massa slötid, bara gjort saker jag velat och mått bra av.
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Åhhh så mysigt med en ridtur.
Och toppenhelg med mestadels må-bra-saker

2019-03-26 @ 12:24:14
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0