Onsdag del 2

Överlevde mina timmar på jobbet. 
 
Sen blev jag kvar en stund extra.. Oops. Ni som känner mig är inte ett dugg förvånade 😂😂
 
Blev sen hemifrån också. För det har ju snöat. Tung jäkla blötsnö. Jag backade ut ur garaget och när jag sen skulle framåt så var det stopp. Det var bara att skotta framför bilen o rensa all snö framför däcken. Slängde under eldningspellets som jag hade i garaget från en säck som gick sönder förut. Det ger precis lagom grepp tydligen.
 
Fikat blev smörgåstårta. En mottagare av hemtjänst gick bort och vi fick en tårta som tack för god omvårdnad. Den var bara sååå god. 
Magen protesterade inte där och då. Så det blev två bitar. 
 
Fortfarande inget kaffe. Tordes inte prova.
 
Farsan hade plogat min uppfart och gårdsplan när jag kom hem. Tacksam 🙏
 
Nu är jag såå trött. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Skönt med ploghjälp så himla slitigt att skotta blötsnö.
Smörgåstårtan ser jättegod ut!

Svar: Jag hade aldrig orkat skotta min uppfart för hand
Kalla mig M

2019-03-13 @ 20:33:22
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0