Freyay

Äckligt trött igår. Fixade pannkakor, åt dem o la mig för att vila. Vaknade strax innan midnatt 😂😴😴
 
Det var den kvällen. 
 
Katterna och hunden hade delat på ett paket kakor såg jag. Eller så snodde hunden alla kanske.
 
Nattade djuren, bar in pellets till den slocknade kaminen. Glömde fylla upp och starta den. Gick o la mig. Somnade ganska bums. Tog sovmorgon idag. 
 
Kom ner till en undervåning som lekte kylskåp (eller svalskåp iaf) . 13 friska grader. Tjohoo vad det är gött att leva liksom.
 
Jag som till och med hade köpt hem semla efter jobbet igår. Nåja, den satt fint idag med. 
Det bästa är att jag har en till. Yayy. Dyra för de är köpta på fiket i Färnbo men sååå mkt godare än Johanssons bageri's semlor som är sååå tråkigt torra fast de är dagsfärska.
 
Dimmigt igår mest hela dagen. Men hemvägen va extra dimmig. 
Den i särklass mest fotograferade ladan ever tror jag 😂
 
Jag bara älskar den. I alla väder, alla tänkbara himlaskådespel, så står den bara så perfekt placerad. 
 
Kanske gjort det förr men ska göra det igen isåfall. Lägga en bildkavalkad på ladan i Bildbloggen. Japps så får det bli. Dagens projekt. Jag är ledig idag nämligen. Treledig helg 😊😊
 
Woop woop
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0