Fredag

Huvudvärken knockade mig totalt igår. 
 
Redan sista timmarna på jobbet hade jag ont. När jag väl slutat var det ganska rejält tungt i skallen. 
 
När jag kom hem tog jag en macka och piller sen somnade jag som en stock och sov bort hela kvällen. Gick bara upp o nattade djur, fyllde på mer piller för det hade inte gett med sig ett dugg och somnade ganska omgående om igen. 
 
Vaknat ett antal ggr inatt. Vaknade vid 7 igen. Kissnödig. Kollade sociala medier och somnade om. Vaknade igen o såg snöflingor stora som dasslock singla ner. 
 
Nåja, sparkade mig ur sängen. Utan huvudvärk so far iaf. 
 
En vecka utan kaffe idag. Månne jag ska våga mig på en kopp. Magen är helt ärligt lite sisådär fortfarande. Men aptiten är det inget fel på. Vikttappet är återtaget. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Innan du drar i dig kaffe! Drick te med koffein i, fast det kanske du druckit under veckan? Tänkte mest så magen får en liten dos att vänja sig vid... 🙄

Svar: Mja, två koppar te allt som allt. Varav ena va rooiboste (har det ens koffein?) inget kaffe taget än idag heller
Kalla mig M

2019-03-15 @ 10:49:46
Postat av: Stina

Rooibos är koffeinfritt..... Svart te innehåller mest koffein tror jag... Kunde ju inte dricka kaffe (eller äta kött) under graviditeten, men behövde koffein...

2019-03-16 @ 07:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0