Det var den helgen

Det finns sätt, och så finns det sätt, att tillbringa en ledig helg. 
 
Man kan ju göra som jag o må illa o få feber hela helgen så man inte orkar göra ett skvatt mer än sova. 
 
Blah, på ren svenska. 
 
Risken är stor att jag blir hemma imorrn från jobbet. För det där illamåendet har inte gett sig än. 
 
Jag har sovit, sovit lite till och sist men inte minst så har jag sovit. 
 
Tvingade i mig mat mot kvällningen. Bad idea. Tveksam att det va så bra. Har inte spytt eller fått gå på toa. Bara illamående o kraftlös. 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det är ju inte något roligt sätt att utnyttja en ledig helg på, hoppas du kryar på dej snabbt, att det inte blir långvarigt

Svar: Jag blev hemma från jobbet idag. Mår lite bättre men inte helt 100. Har ändå återfått aptiten men mår fortfarande illa när jag ätit
Kalla mig M

2019-03-11 @ 00:03:02
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0