Oops

Ooops
 
Sorry
 
Jag försvann
 
Har jag ens några läsare kvar 😂😂😂🙈🙈🙈
 
Ingen som helst idé att försöka uppdatera allt som hänt (eller inte hänt). 
 
Men what's up Doc eller vad man ska säga. 
 
Jo jag har avverkat ett vårrus för 2 veckor sen. Och idag ett annat lopp. Color obstacle rush. Så kul. Inte så mkt springa alls faktiskt. För efter första hindret va vi helt slut hela högen 😂🙈
 
Men kul hade vi o resten av hindren va inte lika jobbiga. Nåja några var det. Massa färgpulver, varmt o 5 km. 
 
Det va skönt med en dusch sen. O bara vara. Jag passade på att lägga mig i solen en stund. Njuta när den visar sig. 
 
Promenad ikväll sen. Om kompisen inte får ändrade planer. Så hundarna får lite mental uttröttning. Alltid roligare o gå med en vän. Även för en hund är det ibland roligt med annat fyrbent sällskap.
Sist vi gick såg det ut såhär

Kommentarer
Postat av: Marianne

Å så roligt, du låter mej drömma mej tillbaks till känslan jag haft på alla lopp jag sprungit.

Hur har du det i sommar? Om jag ska åka uppåt nåt....

Svar: Det vore kul. Jag har sen semester - 30-33. Inga direkta planer för vad jag ska fylla den med.
Kalla mig M

2019-06-18 @ 15:36:23
URL: http://https://marrresmams.blogg.se
Postat av: Helen

Kul att du är tillbaka:-)

Svar: Tack, ja jag hrmm försvann typ lika fort igen dock
Kalla mig M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0