Tisdag

Ledig dag. 
 
Borde leta rätt på mitt hus. Stökigt är bara förnamnet. Ett par katter har levt rövare inatt i köket o raidat soppåsen och dragit ner en kartong flingor från en köksbänk. Tack för det liksom. Fjant är oskyldig då han sov ute i hallen.
 
Tvätta skulle också behöva göras. Men jag är off o vill helst bara slappa. 
 
Fryser. Så jag har boat in mig framför kaminen. 
 
Igårkväll bjöd jag en vän på sushi. Först möttes vi i stan för lite handling. Bara slut kvar i skåp o lådor. Sen tog vi en runda med här växte M upp. Jag visade alltså ställena i stan jag bott på. Och lite Sala ligan-guidning hann vi med mitt i allt också.
 
Sen efter sushin var hämtad åkte vi hem till mig och vi åt o pratade om allt och inget. Siri visste hur man bäst tröstar en sorgsen själ. Hon la sig helt enkelt i min besökares knä och sen låg hon där typ resten av kvällen. Fina Siri ❤️
Så länge det fanns sushi kvar var hon dock matfriare.
 
Grått ute hela dan idag. Men ska försöka klä mig för en promenad iaf. Behöver nog frisk luft. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Katter....de ger och de tar och man kan inte annat än att älska de <3

2019-02-02 @ 12:05:56
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0