Tänd ett ljus istället för att förbanna mörkret

Det var precis så illa som befarat. Det var värre än befarat. Den man som inte längre såg någon annan utväg tog sina barn med sig.
 
Jag gråter. För allt och inget. Det meningslöst egoistiska med att ta sina barn med sig. För att det ska gå så långt över huvud taget.
 
Men den som bestämt sig har bestämt sig. Jag önskar bara att det aldrig skulle behöva gå så långt. 
 
Främst kanske jag faktiskt gråter för att jag var o nosade på den utvägen. Men jag fick hjälp i tid. Jag uttalade mina tankar högt och visade exakt hur dåligt jag mådde.
 
Mina tankar går till de som blev kvar. Till alla som drabbas på ett eller annat sätt av den här mycket tragiska händelsen. 
 
#suicideawareness #suicidezero 

Kommentarer
Postat av: Eva Trillian

Alla sorger som människor bär på och som vi runt omkring kanske inte vet om eller förstår oss på ... Det är många gånger så som August Strindberg sa i sin pjäs: Det är synd om människorna!

2019-01-25 @ 08:50:46
URL: http://provtyckningar.blogspot.se/
Postat av: Marianne

Så tragiskt, när det blivit så svart att man inte ser någon annan utväg....även om det är svårt så kan jag förstå att han inte ville lämna barnen....
Mina tankar går till de som är kvar

2019-01-25 @ 11:48:53
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0