T som i torsdag

Jobbdag idag. 
 
Trots samma runda som i tisdags var det betydligt lugnare idag. Bara 1 larm. Jag förundrades över att jag hade fått klart allt när det var en kvart kvar av arbetsdagen. Till och med jobben var godkända i telefonen och skickade. 
 
Hembjuden på mat hos kompis efter. 
 
Fick till och med en matlåda till imorgon. 😊
 
Vi roade oss med kortspel 
 
Jag vann en runda, förlorade en och kom tvåa i en. Rättvist och bra. 😊
 
På jobbet roade jag mig med att fota snöflingor som behagade falla ner igen efter flera dagars tö. 
Vårtecken som kom av sig också. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Så hen var lite lugnare då?

Så fint med snödroppar, men de är nog lite tidiga?!

Svar: Lite lugnare.
Kalla mig M

2019-02-22 @ 15:24:52
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0