Sunday

Ledig dag. 
 
Tröttmössa idag. Tycker det där omslaget till slask va jäkligt onödigt. Lagt kort ligger liksom. Eller ah, fallen snö kan ligga till våren.
 
Igår hade jag massor jag tänkte jag skulle skriva. Minns jag det nu? Nepps. 
 
Jag var till sonen häromkvällen. Han har flunsan o 40 graders feber. Döm om min förvåning när gossen önskade sig korvsoppa. Självklart fixade jag korvsoppa.
 
Bara han inte smittade mig nu. Vill inte få influensa. Har inte tid med det. 
 
Häromkvällen när det började töa så fick jag för mig att göra en gigantisk snölykta. Nåja gigantiskt va väl att ta i. Men större än genomsnittslyktorna iaf. 
 
Kom dessutom på att göra creepy bilder. 
Lite spooky blev de väl? 
 
Instagramresultatet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Häftig lykta, det är minst 10 år sen jag gjorde en sist.
Usch då, krya på sonen och hoppas han inte smittat dej, den här flunsan är verkligen INTE rolig :(

Svar: Nej jag har förstått att den är jäkligt jobbig
Kalla mig M

2019-02-10 @ 16:30:29
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0