Onsdag

Ledig dag
 
Har hunnit vara ganska effektiv idag. Åkte o hämtade en pall pellets på fm. Hann lagom flytta allt från kärran till garaget innan jag fick sms att ett stycke ponny va lastad och på väg. För jo, Lilleman kom hem idag. 
Finaste tjockponnyn 😍
 
Jag började städa köket igår. Somnade sen på soffan så jag får fortsätta städa idag. 
 
Köksmattan åkte på tvätt för katterna hade petat ner en karta ägg. Billiga odjur då.
 
Träningsvärk har jag också. Körde ett pass efit i måndags som inte gick av för hackor. 
 
Hon presenterade passet med att säga ibland är det si och ibland så långt. Ibland är det tufft så ingen orkar o ibland lätt så alla orkar. Ja jag vet inte. Det var inte lätt. Men inte jättejättetungt heller. Lagom skulle jag säga. 9 övningar uppdelat på 3 stationer och så körde man i 10 min per station. Varv på varv de tre övningarna. Före uppvärmning såklart och sen ett konditionsavslut. Springa 3 min, burpees i 2 min o sen planka i 1 min och sen om igen fast halva tiden. Där tog min luft slut. Phue
 
Är i valet och kvalet. Träna russian cirkle ikväll eller inte. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Köpeägg?? Är dina hönor låta eller gömmer de äggen? Jag får 4-5 ägg/dag på 8 hönor.
Så härligt med träningsvärk, nu ska jag snart komma igång...

Svar: De är snåla. Eller äggätare. Vet inte. Får inga ägg iaf. Men vaktelhönan har kommit igång. Fick ett idag.
Kalla mig M

2019-02-14 @ 20:40:53
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0