Inte roligare än man gör sig

Visst är det så. Man har inte roligare än man gör sig.
 
Den här lediga helgen är snart slut men jag har fyllt den med ganska mycket faktiskt. 
 
Kinamat i fredags. 
Jag tror att vi gav servitören nåt att berätta för det första vi gjorde var att stöka runt o skapa fotostudio vid bordet. 😂😂
Vi försökte köra efter principen "fisu" först in - sist ut. Det var nära att vi hade lyckats men det satt några kvar när vi gav upp o betalade. 
 
Sen drog vi på en fotorunda. Såklart. 
 
Hem o sova, ladda batterier för igår var Leo's lekland inplanerat. Vi drog till Uppsala för min kompis hade såklart planer för mer fotande sen. 
 
Jag kan iaf säga att lekland ger varierad träning av hela kroppen. Om man ger sig hän som ett barn. Och det gör man om man heter Malin iaf. 😁😂
 
Japps, jag klättrade upp för en vulkan o låt mig bara säga som så att det är ingen barnlek (hrmm pun intended) att ta sig hela vägen upp. Två gånger dessutom. Och enda vägen ner är, ja, en delvis lodrät kana.
 
Sen fotade vi lite mer. Stod vid domkyrkan o fotade slottet och sen vid slottet och fotade domkyrkan. 😂
Bättre bilder kommer komma i Bildbloggen. Sen. Snart. 
 
Vi avslutade med att åka raka spåret hem. Ehe, eller inte. En nätt detour via Romfartuna och Fläckebo för att fota, ja gissa. 😁 Kyrkor såklart. 
 
 
Vaknade idag med en känsla av baksmälla i hela kroppen typ. 
 
Huvudvärk och såå galet trött. Det har inte givit med sig trots piller och koffein. Tog till och med en semla till kaffet på em men det enda som hände var att jag blev illamående. 
Men ja, det var min helg. Long story long liksom. 
 
Arbetsveckan avslutades dessutom med en bredsladd rakt in i helgen. Fredagen var inte rolig. 
 
Så nu tänker jag försöka samla ihop mig tills imorrn när en ny arbetsvecka står o stampar i startfållan. 
 
Glöm inte att kolla Bildbloggen sen då 😉
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Du har använt helgen till exakt det den var till för, lek och avkoppling för din egen skull, härligt!

Svar: Ja det var härligt 😊
Kalla mig M

2019-02-18 @ 10:32:58
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0