Weekend

Jag lyckas krångla till saker som ingen annan kan, ibland. 
 
Nåja, jag bestämde mig för att gå på konsert. Det var ett tag sen jag gjorde det. Men ändå lyckades jag förtränga att jag jobbade hela helgen direkt efter.
 
Så efter lite trixande kunde jag gå på konsert, sova kvar i storstan och ändå hinna hem och jobba. 
 
Volbeat. Har sett dem en gång förut live. Men den här gången stod jag nere på golvet och det är ändå nåt annat än sitta långt ifrån på läktaren o se. 
 
Iaf om man är ute i god tid så man hinner få en bra plats. 
Jag stod längst fram på den delen av golvet som inte tillhörde golden circle. 
 
Vi ville och orkade inte trängas med alla andra 33 000 på tunnelbanan så vi gick hem till Kungsholmen från Tele2 arena. Passade utmärkt för då fick jag chans att mörkerfota i gamla stan 😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0