När man ...

...  däckar i soffan framför tv:n och väcker sig själv med att man snarkar.
 
Yup true story.
 
Jag skulle åka o hälsa på min dotter igår söndag.
 
Min bil vägrade samarbeta lite grann. Batteriet var helt urladdat. 
 
Panikringde farsan som fick skjutsa mig till tåget. Missade mitt tåg med sekunder då det for iväg mitt framför näsan på mig. Fick köpa en ny biljett till tåget som skulle avgå om 4 minuter och ta omvägen om Västerås. 
 
Nåja, det som inte dödar, härdar. Jag kom fram. Ville ta mig ut till henne på egen hand och lyckades ta rätt tåg i tunnelbanan också även om jag var på fel perrong ett tag där. Häll på att åka mot Ropsten istället för Norsborg. Ja vadå, båda är röda och samma linje, bara åt olika håll. 
 
Hemma var det grått. I storstan sken solen. 
Det var trevligt att få träffa dotra en stund och vi gick till köpcentret med en gigantisk galleria med gångar åt alla håll så man verkligen kunde gå vilse.. 
 
Om en vecka ses vi igen. Då kommer hon hem för några dagar. 
Taket på Stockholms centralstation är så läckert. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0