Måndag

Ledig dag
 
Tillbringats mestadels i vågrätt läge. Sov till 9 och sen låg jag kvar och drog mig en timme till. Såå sjukt trött. 
 
Kaffet inmundigades inte förrän närmare lunch 
Lagade lunch utifrån ett inspirationsinlägg på fb. Spagetti med en sås på tonfisk i tomatsås med skivad vitlök som jag fräst upp i olja och smör. Toppade med oliver 😊
 
 
Slängde upp den här bilden i en messengerchat som jag och några från resan till Kap Verde har.
 
Intern humor när den är som bäst 😂
 
"Hallå flickor" och "Bruno på simskola" är andra saker vi tog med oss därifrån.
 
Huvudvärken har smygit sig på under dagen. Jag planerar att träna bort den med ett högintensivt pass på gymmix.
 
Latmasken försöker dock få mig att känna efter om jag ändå inte är lite krasslig. Nepps inte såpass att det berättigar till att lata mig hela kvällen isoffan. Måste ändå in och handla. Snart bara slut kvar i skåp och lådor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0